در شب گذشته، 18 مرداد، همایش بزرگ خبرنگاران با حضور شهردار محترم برگزار شد. این رویداد مهم با هدف تقدیر از زحمات فعالان حوزه خبر و بررسی چالشها و فرصتهای حوزه خبررسانی برگزار گردید. شهردار در این مراسم به نقش کلیدی خبرنگاران در توسعه شهری و ارتقاء شفافیت اشاره کرد و بر ضرورت همکاری مستمر میان مدیریت شهری و رسانهها تاکید نمود.
همایش خبرنگاران 18 مرداد فرصتی بود تا ضمن قدردانی از تلاشهای رسانهای، مسیرهای تعامل و همافزایی بیشتر برای پیشبرد اهداف شهری بررسی شود. این برنامه با استقبال گسترده خبرنگاران و فعالان رسانهای همراه بود و نشاندهنده اهمیت بالای روابط عمومی در ساخت شهری پویا و شفاف است.