موسیقی یکی از دلگرمی ها ی همیشگی مردمان جنوب بوده و هست . در بندرعباس مال به مناسبت روز عید غدیر گروه موسیقی کوش با ساز های عود، کاخون، گیتار موسیقی های بی کلام بسیار گوش نوازی را برای مردم نواختند. همچنین در ادامه برنامه با نواختن پیانو در وید اصلی لحظات ارامش بخشی را برای همراهان همیشگی بندرعباس مال ایجاد شد .